Så himla konstigt att de förlängdeRed Bull har idag gått ut med att Sergio Perez förlänger med teamet till 2026. Jadu, Sainz – vart skall du ta vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla konstigt att de förlängdeRed Bull har idag gått ut med att Sergio Perez förlänger med teamet till 2026. Jadu, Sainz – vart skall du ta vägen?
Så himla konstigt att de förlängde
Säger bara: Carlos Slim.Så himla konstigt att de förlängde
Säger bara: Carlos Slim.
Ang Perez förlängning blev jag trots sponsorer förvånad. Kanske också spelar in att han numer verkar gett upp om att vara annat än andraförare. Inser att han inte kan bli mer iaf nu mkt pga egna begränsningar.
Denna hamnade ju helt fel och skulle in i störiga saker-trådenAtt man kommer in till jobb och kollegan tagit ens plats... det står liksom "ok att sitta här om jag inte är på plats" men att ta platsen när jag skrivit i gruppchatten att jag kommer in till kontoret är så jävla störigt.
Jag var dessutom skittrött och demonstrativt suckade och slängde ner mina grejer i soffan istället som den 5åring jag är. Jag behövde använda båda skärmar liksom så jag hade likabra kunna stannat hemma och sparat en timmes körning då. Min andra kollega såg hur irriterad jag blev och erbjöd sig sin plats dock då hon bara skulle läsa dokument idag
Synd på Albon oxå, klippen jag såg på omkörningen va riktigt nice!
Let's go Lando! Synd om Oscar men känns nästan som att Zak kan boka preliminär tatueringstid
Så roligt med Lando!Papaya pole och P7 för Gasly! Här är resultatet från dagens F1-kval som nyss gick i mål. Imorgon tror jag det blir riktigt roligt!
Visa bifogad fil 147875