Fett dålig stämning but some great memes..Det är otroligt dålig stämning mellan Verstappen och Norris-fansen just nu vad jag sett på sociala medier, jag är glad över att inte vara involverad. Jag är superglad för Russells vinst, jag hoppades verkligen på podium för honom när han låg trea och så ligger han skickligt i perfekt slagläge när hans tur slår till.
Ocon, däremot. Argh! Om han koncentrerade sig mer på att jaga framförvarande bil istället för att köra defensivt emot sin egen teamkamrat hade Alpine förmodligen haft fler poäng nu. Han kommer ge mig en hjärnblödning innan säsongen är slut. Skrattade gott åt Gaslys 'Ciao!' över radion.
Jag som bara sett insta-klipp från loppet och intervjuerna ser nån slags konsensus i kommentarerna i att de va Max fel att dom slog ihop, men Lando had it coming som dök i kurvan 3 varv i rad
Sen så kändes Max betydligt mer mogen i hur han pratat om det efteråt. Att Lando hävdar att han körde felfritt och att vänskapen off the track är typ över känns väldigt barnsligt. Hans vinst boostade hans ego lite väl mycke kanske
Men älskar att Russel anammat posen