Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Så roligt med Lando!
Också roligt om de börjar få sprätt på Mercorna.
Hade hoppats på Sainz skulle gått offentligt med nya stallet. Men vi får väl vänta några dagar till. Spännande!

Han säger ju att det börjar bli dags nu med slutgiltiga beslut så snart lossnar det nog. :nailbiting: Kul om han skrivit på för Williams (4 år med 2-årsklausul) när de kvalade P19 och P20 idag.
 
Perez flyttas ned till P11 efter ett 3 place grid penalty från Kanada, vilket inte är räknat med i min lista. :)

. . . Vilket betyder att Ocon startar bakom Gasly. Får vi en ny kamikazepilots-insats som i Monaco? :cautious:
 
Jag har absolut ingen aning om hur denna hamnade i min mobil då jag inte har något intresse i denna värld men när jag gick igenom mina nedladdade bilder så hittade jag denna som fick mig att tänka på @Monimaker och denna tråd.
Tumblr_l_1241040076506978.jpg

Ingen aning om det säger er något eller är något roligt 😅

Så nu när jag laddat upp den här så kan jag radera den i min mobil med gott samvete :angel:

Edit: Jag hade 4(!) st av den nedsparad? Why?? :confused:
 
Jag har absolut ingen aning om hur denna hamnade i min mobil då jag inte har något intresse i denna värld men när jag gick igenom mina nedladdade bilder så hittade jag denna som fick mig att tänka på @Monimaker och denna tråd.
Visa bifogad fil 148135
Ingen aning om det säger er något eller är något roligt 😅

Så nu när jag laddat upp den här så kan jag radera den i min mobil med gott samvete :angel:

Edit: Jag hade 4(!) st av den nedsparad? Why?? :confused:

Haahahah!! Efter Totos "Focus George, Focus!" Över radion till George Russell var det flertalet som tyckte han lät som Darth Vader. :D
 
AAAA-

Alpine la ut en "Are you ready?"-teaser om en kommande uppdatering imorgon 10:10. Gasly kör bil nummer 10.

Goodbye, precious sleep. Min mage vände sig ut och in. :eek:
 
Synd med Piastris sista tid som togs bort men jag är väldigt glad över att Mclaren tagit flest poäng hittills iochmed sprintresultatet 😁
 
Jag är jätteglad för Piastris podium men jag blir så otroligt irriterad på RB och framförallt stewards som inte varnar Verstappen för sin körning. Det är inte konstigt att han sedan kraschar ut Lando för det eskalerar ju bara om ingen säger till. Att han sedan kan gå ut och ta ett set mjuka, sno snabbaste varvet och Lando samtidigt måste gå ur racet är fan gutting.
 
Jag är jätteglad för Piastris podium men jag blir så otroligt irriterad på RB och framförallt stewards som inte varnar Verstappen för sin körning. Det är inte konstigt att han sedan kraschar ut Lando för det eskalerar ju bara om ingen säger till. Att han sedan kan gå ut och ta ett set mjuka, sno snabbaste varvet och Lando samtidigt måste gå ur racet är fan gutting.

Det är otroligt dålig stämning mellan Verstappen och Norris-fansen just nu vad jag sett på sociala medier, jag är glad över att inte vara involverad. :o Jag är superglad för Russells vinst, jag hoppades verkligen på podium för honom när han låg trea och så ligger han skickligt i perfekt slagläge när hans tur slår till.

Ocon, däremot. Argh! Om han koncentrerade sig mer på att jaga framförvarande bil istället för att köra defensivt emot sin egen teamkamrat hade Alpine förmodligen haft fler poäng nu. Han kommer ge mig en hjärnblödning innan säsongen är slut. :cautious: Skrattade gott åt Gaslys 'Ciao!' över radion. :D
 

Liknande trådar

Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 184
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp