A

Arbogamarre

Ville bara be om ursäkt om min tråd om min affärsidé blev misstolkad, jag har inte ens någon rörelse ännu men jag förstår reaktionen från moderatorn.
Jag ville bara göra en koll om intresse fanns för min idé och det kunde kanske ses som smygreklam, något det inte var menat som från min sida.

Sv: Förlåt

Din tråd fick ligga kvar just för att det var uppenbart att du inte avsåg att göra reklam utan ville få feed-back, det är inte lätt att förutse hur saker och ting kommer att utveckla sig. Upptäcker jag reklam tas den bort med det samma.

Lobelia
Moderator-Hästverksam

Liknande trådar

Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: Badger
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 020
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 770
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4