Förkylning

BulletForMyValentine

Trådstartare
Min pålle har varit förkyld i ca 3 veckor, med hosta och snuva. Nu sen en vecka till tillbaks så har han inte hostat alls i hagen/boxen. Han hostar ibland 1-2 ggr till/från hagen.
Han har fått följa med på 2 promenader samt fått springa lös i paddocken en gång, denna vecka. Då har han inte hostat alls.
När kan jag börja sätta igång honom igen?

Sv: Förkylning

Jag skulle börja lite försiktigt nu och skritta och trava lite på uteritter och känna efter hur hästen verkar må :)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 847
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 726
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 480
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 690
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025