Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag resonerar likadant som dig!@Björk Ja, jag fattar, och skulle jag träffa någon som bara var SÅ bra så skulle det ju vara svårt att inte inleda en relation bara pga att det kan bli jobbigt om det tar slut.
Men givetvis gör det ju för mig, med min erfarenhet, att det krävs en jädra massa för att jag ska känna att det är värt risken. Jag skulle liksom inte lättvindigt börja dejta nån om jag inte kände till 100% att det här är värt eventuellt bök sen.
Något av det värsta jag varit med om är ICA där det är vanligt med make-fru som cheferAlla sådana butiker jag hört om har varit bedrövliga att jobba på, inkl den jag jobbade på (pricken över i var när brodern fick jobb som butikschef efter att ha blivit sparkad som mellanchef på ett annat jobb, ingen var förvånad över att han fått sparken). Dessutom fick deras ungar med kompisar sommarjobb och ytterst få av dem skötte sitt jobb.
OMG det är som att du skulle ha skrivit om ett ica i min stad(jag har inte jobbat där själv men det är en stor arbetsgivare så jag har många vänner som jobbat där och det har beskrivits EXAKT så)