förbygel med martingal

F

fean

söker efter en bra färbygel med martingal, gärna med resår. hästen är en flygskimmel och ganska grov. har inte hittat något bra kanske ni kan hjälpa mig.
mvh felle

Sv: förbygel med martingal

Hur högt flyger din "flygskimmel" ? :angel::rofl:
Äh, skämtåsido.. :D
Prestige har ju bra grejer, HG, Dyon och GG. Vill man ha billigare modeller finns ju typ h*öks och B*rjes..
Kika in på grand-prix.se, där finns det lite olika märken i olika prisklasser..

köpte en som är helt i resår, förutom spännena då som är läder :) från jacson . brun .. väldigt bra :)

här är 3 bilder, inte dom bästa men ändå :)

Jag har en skitsnygg från GG. En svart, guldspännen med blå tjock resår. min pålle är också en lite grövre flugskimmel, han är skitsnygg i den! Har tyvärr inga bilder på den här datorn...

Rekomenderar absolut presitge! :D

11013185.jpg

Utan martingal
14536802.jpg

Åh, den förbygeln har jag jagat länge! :D
Vart har du köpt din ?

Glada hästen i västerås beställde hem den åt oss. Prata med dom så kan dom säkert fixa. :)

Haha Glada hästen i spiltan till och med! :D

Lägg upp lite bilder på bruna förbyglar, gärna helt i läder! :) Skriv pris och märke!

skrev lite fel där :angel: men han flyger högt ibland. Vet ni var man kan köpa dessa som ni har sagt? vet ingen affär som har de mäkerna nära mig. hemsidor?

skrev lite fel där :angel: men han flyger högt ibland. Vet ni var man kan köpa dessa som ni har sagt? vet ingen affär som har de mäkerna nära mig. hemsidor?

jag köpte min GG från Mustang som ligger utåt mot Arlanda, typ... jag vet inte om dem har den kvar, men den är skitsnygg! den kostade uppåt 600-700 kr... "/

okej får ta och leta runt lite :) tack för alla svar

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 672
Senast: Murray
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 739
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar