För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fastnat för en ny låt :love:
Og læg dig ind til mig
Men ikk' for at sove
Væk mig, har tænkt på dig
For du' så bedårende
Og hvis jeg fik bare et enkelt øjeblik
Ville det vare hele natten
Læg dig
Verden ka' vente til i morgen

Ja, alltså jag gillar åska och särbon med men i närheten av en rigg är det stäng ner och spring som gäller. Det är en stor järnklump med en bom också i järn som sticker mer eller mindre rakt upp. Alla borrare jag träffat tar åska på allvar.

Jag tar också åska på allvar även om jag älskar att se skådespelet.

Har varit med om åskbollar som flugit ur elkontakter, åsknedslag i taket och åksnedslag i transformator 70-80 meter från huset. Allt uppe i våran "stuga" i Tornedalen, där är det inte roligt att vara när det åskar!

Men det måste vara ännu värre att vara i eller i närheten av en rigg :crazy: Jag hade varit livrädd!

Gjorde det förbjudna när jag rastade hunden! Jag band honom utanför min pyttelilla kvartersbutik och sprang in och köpte på mig choklad så jag kan ligga i sängen och tröstäta :angel:
Jag drack 2 burn och tog en värktablett, har haft världens magkatarr på senaste tiden men ville bara få upp nån form av blodtryck och få bort huvudvärken, var spänd i hela nacken och huvudet :banghead:

Enda godis jag har är äckliga klementinskumtomtar :cry:

Jag drack 2 burn och tog en värktablett, har haft världens magkatarr på senaste tiden men ville bara få upp nån form av blodtryck och få bort huvudvärken, var spänd i hela nacken och huvudet :banghead:

Hahaha det låter som mig! Jag tar också energidryck och värktabletter ihop men jag har bara tagit en Powerking hitills. Ska peta i mig mer värktabletter och drick en till dryck så kanske värken lättar.

Hjälper energidryck mot spännda muskler?

Jag ska nog till systemet imorgon, så jag har något till nästa veckas julbord ;) Vet dock inte hur lämpligt det är att dricka något innan maten :angel:
Hehe, nästa vecka tyckte chefen att vi ska värma upp nånstans innan julbordet. Jag lär föräta!! :D Sen ska vi lyckas ha trekamp med bowling, minigolf och biljard efter julbordet :D

Hehe, nästa vecka tyckte chefen att vi ska värma upp nånstans innan julbordet. Jag lär föräta!! :D Sen ska vi lyckas ha trekamp med bowling, minigolf och biljard efter julbordet :D
Vi sak äta redan klockan 17 och jag slutar jobba vid fyra :cautious: och vi skall ses där 16:30 :cautious: och hästen skall också ha omvårnad :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 757
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
158
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka