För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh::nailbiting: Jag vet inte om det här med högskola är något för mig? Nu har jag lämnat in PM som är exminerade för den här kursen och börjar fundera på om jag har missuppfattat hela uppgiften, annars är mina kurskamrater helt katastrofalt dåliga på att läsa löpande text? :crazy: De har suttit och tjatat om sina problem med att få ihop tillräckligt antal sidor (vi skulle läsa mellan 500-800 sidor) och jag fattar ingenting, ena boken jag har läst var 500 sidor och utöver det har jag läst och använt 7 andra böcker och typ 100 sidor i varje bok... :cautious:
Vi får väl se hur läraren ställer sig helt enkelt.. :crazy:

:arghh::nailbiting: Jag vet inte om det här med högskola är något för mig? Nu har jag lämnat in PM som är exminerade för den här kursen och börjar fundera på om jag har missuppfattat hela uppgiften, annars är mina kurskamrater helt katastrofalt dåliga på att läsa löpande text? :crazy: De har suttit och tjatat om sina problem med att få ihop tillräckligt antal sidor (vi skulle läsa mellan 500-800 sidor) och jag fattar ingenting, ena boken jag har läst var 500 sidor och utöver det har jag läst och använt 7 andra böcker och typ 100 sidor i varje bok... :cautious:
Vi får väl se hur läraren ställer sig helt enkelt.. :crazy:

Hur många sidor skulle ni skriva? Eller skulle ni läsa ett visst antal sidor?

Det gick säkert bra, jag är inte helt övertygad om att alla dina kursare är lämpade för högskolestudier efter vad du berättat :D inget fel i det men då ska man inte söka en sådan utbildning :)

O_o O_o

Pratade precis med älsklingen, de hade fått avbryta arbetet pga åska! O_o Det hade slagit ner ca 300 m ifrån dem :nailbiting: Seriöst, det är snart Lucia! :eek:

Det är inte så bra att vara nära en rigg när det åskar, bommen är en perfekt åskledare :grin:
Byggkran + åska i närheten är inte heller nån höjdare och speciellt inte när man måste köra upp den i vind och dra sprinten så den kan svänga fritt i vinden när blixten slår ner i den. Jag överlevde. Testa inte det, elstaket är rena skämtet efter en sån smäll.

Byggkran + åska i närheten är inte heller nån höjdare och speciellt inte när man måste köra upp den i vind och dra sprinten så den kan svänga fritt i vinden när blixten slår ner i den. Jag överlevde. Testa inte det, elstaket är rena skämtet efter en sån smäll.

Jag vägrar göra fältarbete om det betyder att jag ska knata omkring på ett kalhygge med åska rakt över (min kollega tyckte jag var löjlig :meh:).

Jag vägrar göra fältarbete om det betyder att jag ska knata omkring på ett kalhygge med åska rakt över (min kollega tyckte jag var löjlig :meh:).
Jag hörde åskan bara på avstånd, åskmålnen låg inte ens över mig och sen small det. Hela kontaktorskåpet flög i bitar.

Kyckling är tacksam mat @ainasoja. Brukar ha nått paket i frysen men inte nu. Annars hade jag nog kört en variant på din middag.

Jag har kommit på att jag är sugen på revbenspjäll. Brukar koka dem länge sen lägga i marinad för att bränna av dem i ugnen. Galet gott men tar låååång tid. Det här kommer sluta med att jag gör omelett för att jag tröttnar på att försöka komma på nått. Omelett är min ständiga räddare i nöden. Lyxar jag till det blir det med kantarellstuvning. Hur går det för dig @athena_arabians?

@Galant: Hehe, jag kollade precis i kylskåpet och tittade lite snett på äggen :D omelett är min räddare också, gott och nyttigt :up:

Fast jag tror jag behöver något rejälare, jag har liksom inte ätit något idag egentligen :crazy: kanske blir det en färdigmat (egenlagad) från frysen :)

Först måste jag dock bära in ved... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 756
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
158
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka