BARNRUMPOR FOR THE WIN!! na nan anana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör grillchips och Pepsi.Här blev det non stop till kvällsmat
Ingen pizza?Jag kör grillchips och Pepsi.
Blir alltid leggad, även när jag skall köpa trisslottNär blev du leggad på Bolaget senast?
Nu höll jag på att säga 10 år sedan, men det var nog snarare 8 år sedan. Ser äldre ut än jag är.När blev du leggad på Bolaget senast?
Jag blev det idag!!!När blev du leggad på Bolaget senast?
Blir alltid leggad, även när jag skall köpa trisslott
Nä, åt en hamburgare idag och sen hade vi snackat gröt när jag var hos en kund och lossade så när jag handlade köpte jag med mig risgrynsgröt hem.Ingen pizza?
Nu höll jag på att säga 10 år sedan, men det var nog snarare 8 år sedan. Ser äldre ut än jag är.
Minns mamma var överlycklig när hon var tvungen att visa leg på systemet och kassörskans kommentar när hon fick se det "ooooj " då var hon närmare 40.
Fan vad du är där oftaJag blev leggad på Bolaget två gånger i förra veckan
Jag är ju knappt på bolaget längre, hinner inte dit innan de stänger... och oftast när jag kommer dit kommer jag i jobbarkläderna (typiska lastbilschaufförs reflexkläder), sen om man är på systemet för ofta (en gång i veckan) så börjar de känna igen en, bor i litet samhälle.Jag blev leggad på Bolaget två gånger i förra veckan
Fan vad du är där ofta
Jag är ju knappt på bolaget längre, hinner inte dit innan de stänger... och oftast när jag kommer dit kommer jag i jobbarkläderna (typiska lastbilschaufförs reflexkläder), sen om man är på systemet för ofta (en gång i veckan) så börjar de känna igen en, bor i litet samhälle.
Snart dags för sista lasset för ikväll
Förvisso om de frågar efter legget brukar ja alltid dra på mig ett leende och svara glatt "javisst" för jag vet ju att jag är "av ålder" så att säga.Jag har blivit leggad i full jobbmundering (camokläder inkl keps och blåtandsheadset), osminkad, skitig och allmänt glåmig för att jag inte hade hunnit sova. Den gången blev jag rejält förvånad
Det förvånade mig också när jag handlade för den årliga jobb-bbq:n att jag blev leggad. Jag hade fyra dunkar vin, fem plattor öl och ett gäng cider
Jag börjar på allvar fundera på att regga mig där ja med, har du lagt upp bilder där eller bara en presenation (om du inte vill skriva här, skicka ett pm). *från en som är nyfiken*Alltså, nu är det sjätte personen på några dagar som mailar mig på HP och säger att jag är snygg/söt/vacker! Jag har aldrig fått så mycket komplimanger förr!
Verkligen! Och nästa helg flyttar jag hästarnaSå skönt
Flytta suger