För gammal för att få ett tredje barn?

Sv: För gammal för att få ett tredje barn?

Precis :)
Jag har nyss fyllt 46 och har två barnbarn, jobbar heltid och har mina hundar som behöver aktivering. Jag har inte mycket tid över att "passa" mina barnbarn :(. Den nackdelen finns ju när man har unga far och morföräldrar. Min mamma var 41 när hon fick sitt första barnbarn, raskt nästan en om året så hade hon 6 barnbarn!
Hon jobbade heltid på äldreboende så där fanns inte heller mycket ork över.

Nu brukar mitt barn gå till min mamma och pappa med sina barn och där har de verkligen tid i dag att umgås. Ibland tror omgivningen att de är mormor och morfar till barnen. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka