För gammal för att få ett tredje barn?

Sv: För gammal för att få ett tredje barn?

Precis :)
Jag har nyss fyllt 46 och har två barnbarn, jobbar heltid och har mina hundar som behöver aktivering. Jag har inte mycket tid över att "passa" mina barnbarn :(. Den nackdelen finns ju när man har unga far och morföräldrar. Min mamma var 41 när hon fick sitt första barnbarn, raskt nästan en om året så hade hon 6 barnbarn!
Hon jobbade heltid på äldreboende så där fanns inte heller mycket ork över.

Nu brukar mitt barn gå till min mamma och pappa med sina barn och där har de verkligen tid i dag att umgås. Ibland tror omgivningen att de är mormor och morfar till barnen. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 122
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 013
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 040
Senast: Ninnurur
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 537
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka