Sv: Folks egna sanningar
Nickelallergi är ingen allergi i ordets rätta bemärkelse (dvs. en IgE-medierad reaktion).
Nickelallergi är ingen allergi i ordets rätta bemärkelse (dvs. en IgE-medierad reaktion).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, det var det jag menade. Det är ju samma vatten som har cirkulerat sen tidernas begynnelse, och någon gång under jordens historia har nog varenda vattenmolekyl varit uppvärmd vid det här laget. Så allt vatten har nog varit uppvärmt någon gång, så då blir frågan hur långt "minne" en molekyl har, fryser det fortare ifall det var varmt igår? Förra året? För hundra år sen? För tusen år sen?
Och vari består "minnet", rent fysikaliskt?
KL
Visst är det för jävligt att alla invandrare får sina körkort gratis? Och att de får låna kommunens bilar utan kostnad för att övningsköra!
Har ni några roliga eller lite skrämmande exempel på folk som har "sina egna sanningar"?
Jag hade en arbetskamrat som var jätteförvånad över att frun blev gravid - hon ammade ju fortfarande!
P.S. Arbetskamraten är kirurg...
MVC och RFSU menar att det är en säker metod de sex första månaderna om barnet helammas och man inte fått tillbaka mensen.
Men alltså...
Ibland fascineras jag över att folk kan låta bli att tänka så brutalt mycket.
MVC och RFSU menar att det är en säker metod de sex första månaderna om barnet helammas och man inte fått tillbaka mensen.