Sv: Folk tror att de ska få rida
Stackars dig!
Jag ska också hyra ny häst till hösten och har redan hittat en stallplats hos min MAMMA,men jag går i skola där min PAPPA bor vilket är ca 4 mil därifrån!Tror då inte någon orkar pallra sig upp dit!
+ att ingen av mina närmaste kompisar har något som helst hästintresse,men de lyssnar ändå på mitt eviga pladder om hästletandet m.m!FOR REAL FRIENDS!
jag har en jobbig grejj som kommer att hända i höst när jag ska hyra häst så kommer jätte många av mina kompisar vilja rida på honom och flera av dom är bättre en jag och det är en tjej som frågade om hon fick prova att rida honom EN gång, och nu säger hon att hon ska komma en gång i veckan och TRÄNA den pållen alltså jag vet int vad man ska säga till henne. jag sa till henne att det inte stämmer men då säger hon bara men du kan inte utbilda hästen själv och jag blev piss sur och sa att det kan jag vist! och hon baah nääh!! blir SÅÅÅ!!! sur på henne hur kan man säga så!
Stackars dig!
Jag ska också hyra ny häst till hösten och har redan hittat en stallplats hos min MAMMA,men jag går i skola där min PAPPA bor vilket är ca 4 mil därifrån!Tror då inte någon orkar pallra sig upp dit!
+ att ingen av mina närmaste kompisar har något som helst hästintresse,men de lyssnar ändå på mitt eviga pladder om hästletandet m.m!FOR REAL FRIENDS!