Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har blivit lovad en nålad tråd av en av moderatorerna. Tänkte att alla vi som fått och kommer att få föl nu i år, kan ha något att lägga in bilder på, så att alla kan få se vilka vackra föl vi fått.
Börjar med min.
Golden Espozito
E: Elcatero ox 913-Elizar 614-Dragon 465
Här har vi min guldklimp!
född 5 maj 2004
han är en quarterhäst e: Bad Like I Wanna Be u: Colonels Poco Powwow.
( om det inte funkar med bilden så finns han på min användarbild .... )
Han ska heta Wow What A Fella
Tack vad du är snäll.
Jag mailar över bilder på båda.
Den lille svarta är en shettis, han är nu 2 veckor gammal,
Den lille bruna är en korsning, tyvärr tjuvbetäckt, mamman är welsh och pappan en shettis, men det verkar bli en lyckad korsning.
Hon är nu 1 månad.
Om du har några funderingar eller frågor så går det inte att svara på den mailadressen jag skickar ifrån, utan då får du använda dig utav annlouise25@hotmail.com.
Vad fina föl alla har fått i år, ursöta!! Fast så är det ju varje år Ska jag favorisera några så måste det bli Welsh fölisar, den lilla Irish Coben som jag inte minns vad den hette just nu, hehe. Då får väl jag bidra med dessa fyra fina Basjkirföl som fötts på Hammarby Gård i April- igen hehe
Nedan:Fedrik, son till Ariel
Nedan: Fedora, dotter till Olga
Nedan:Frozt, dotter till Igorinka
Nedan: Faina, dotter till Saniza Fina Saniza!
Alla fölen är efter Krazivchek, den här snyggigen:
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Kropp & Själ Kolla spelet/appen Turf också det kräver inte aktivt spelade i form av att gå runt och stirra ner i mobilen när man är ute, men man får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.