Går de på sina mammor också?
Oh ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går de på sina mammor också?
Hon kanske blir stor häst?
Haflinger 147cm / SWBVad är det för ras i henne?
Vi har en gosse, född 2021, och han var nog ca 130 vid sex månaders ålder, om jag minns rätt. Han är ca 140, nu som snart 18 månaders.
Men han är ju ponnykorsning.
Mamma Mu behöver också få sova känns det som. Hon är rejält sliten efter två täta föl, tycker det fungerade bra när det stod i varsin box förra året på nätterna, och Ella blir sju månader i December. Och hon ska ju säljas så rätt vad det är så flyttar hon ju efter årsskiftet när rätt köpare dyker upp och det betyder ju också att hon behöver vara van att sova själv eller så skiftar vi på henne och storasyster. Storasyster kommer hem och Ella får åka dit storasyster är nu för vardaglig hantering och lek med unghästar.Det var ungefär så jag tänkte och särade på dem ett par timmar först och sedan två veckor tillbaka i varsin box nattetid.
Det var rent av outhärdligt att mocka, mycket beroende på en visp till mamma.
Jag vet en som gjorde sin mamma dräktig när han var åring.Går de på sina mammor också?
Jag vet en som gjorde sin mamma dräktig när han var åring.
Man ska väl helst ha stelkramps-vaccinera två gånger innan? Han är inte vaccinerad ännu.Därför försöker jag alltid betäcka om direkt om jag får hingstföl...
@Hippocampus varför skulle du behöva vänta helt tills mars för kastrering?
icke bra. Jag vet en 8 mån som gjorde ett sto på smällen, dock inte mamman.Jag vet en som gjorde sin mamma dräktig när han var åring.
stelkramp brukar man ge vid 4-6 mån och nr 2 efter 6v,eller det kanske är ändrat.Man ska väl helst ha stelkramps-vaccinera två gånger innan? Han är inte vaccinerad ännu.
Samma nu förutom att det ska ha tre hästinfluensa nuförtiden för att räknas som grundvaccinerade. Ella ska vaccineras igen i början på december.stelkramp brukar man ge vid 4-6 mån och nr 2 efter 6v,eller det kanske är ändrat.
Han har inte fått sin första ännu men det är denna månad.stelkramp brukar man ge vid 4-6 mån och nr 2 efter 6v,eller det kanske är ändrat.