Här är våran 4 åring Millian som jag och dottern har tillsammans, köpte honom i maj i år och vi har lagt tid på att lära känna honom och han oss. Han var inkörd, och haft sadel på sig som yngre och han var helt trygg med sadeln redan från start. Han är välskött och det märks att hans förra ägare har tagit hand om honom på bästa sätt då han är givmild och litar helt och fullt på att man ser till att han inte råkar illa ut och är helt trygg med människor även om han helst vill känna sina människor som hanterar honom mer än leder honom. Han är nu insutten och har börjat sin resa som ridhäst och vi trodde mest ut i skogen och väldigt lite på banan för att han ska ha framåtbjudning och tycka att det är kul. Han går rida ut själv och med sällskap.
 

Bifogade filer

  • IMG_5081.jpeg
    IMG_5081.jpeg
    196,8 KB · Visningar: 33

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 401
Senast: thoora
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: cili
·
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 189
Senast: AraSlei
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
19 20 21
Svar
418
· Visningar
52 770
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp