Tack!Grattis till 2 åringen
Hur hög är hon(?)
Senast jag mätte henne (ca en månad sedan) var hon 152 cm. Idag fick jag spänna ut ponnygrimman på sista hålet, så hon verkar vara inne i en växtfas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Grattis till 2 åringen
Hur hög är hon(?)
Hur hög tror du hon blir?Tack!
Senast jag mätte henne (ca en månad sedan) var hon 152 cm. Idag fick jag spänna ut ponnygrimman på sista hålet, så hon verkar vara inne i en växtfas.
Mamman är 160 cm, så jag tror inte att hon blir så mycket större än det. Om hon ens blir så stor. Vi får väl se. För ett år sedan var jag övertygad om att hon skulle stanna på ponnymått då hon var så mycket mindre än de andra. Jag är glad att hon ändrade sig och växte till sig på sommarbetet!Hur hög tror du hon blir?
Hur stor är pappan? Vår lille, som är ett år nu (eller den 23 juni), är ca 130 cm ännu. Det känns litet.Mamman är 160 cm, så jag tror inte att hon blir så mycket större än det. Om hon ens blir så stor. Vi får väl se. För ett år sedan var jag övertygad om att hon skulle stanna på ponnymått då hon var så mycket mindre än de andra. Jag är glad att hon ändrade sig och växte till sig på sommarbetet!
169 cm har jag för mig. Min var runt 140 när hon fyllde ett, så 12 cm på ett årHur stor är pappan? Vår lille, som är ett år nu (eller den 23 juni), är ca 130 cm ännu. Det känns litet.
Hans föräldrar är strax över ponnymått resp ca 164 cm.
Men då bör det ju absolut bli en stor häst!169 cm har jag för mig. Min var runt 140 när hon fyllde ett, så 12 cm på ett år
Väldigt fin häst! Är hon fux eller brun?Min söta landbäver tyckte jag var jättekonstig igår som följde efter henne med telefonen i högsta hugg men inte ville att hon skulle komma och gosa. Tidigare på dagen var jag och hälsade på en kompis som har en tvååring e. Zappa som var så grymt fin, ädel, korthårig och liten (155-160 cm kanske). Sen åkte jag hem och tittade på en tvååring som inte är så ädel, ett fluffigt penntroll och jättestor Beviset för att det kanske inte är smart att ta en hingst på 170+ alla gånger bara för stoet är 160 cm med små/normala avkommor sen tidigare.
Sitter och maler med tanken om att vi "måste" ta tag i lite löshoppning nu i vår, vilket betyder att hon måste åka transport själv. Det blir nog inga problem men jag har lite maror efter att den född -18 hoppade över bommen och behövde sys under sin första resa ensam. Men ska penntrollet gå treårstest vill jag att hon ska få ta några språng nu på våren också, innan det blir inridning och lite mer löshoppning i höst...
Väldigt fin häst! Är hon fux eller brun?
Tror vi behöver inspirera varandra lite. Jag borde åka ut och göra något med min tvååring också.
Just nu är han bara en slags dekoration till hagen.
Jag har anmält mig till en löshoppning!@prinsessfeminist Vad hade du tänkt göra med din i år förresten? Jag upplever att just med tvååringarna är det ganska skilda åsikter om vad som är kagom att göra
Min har inte ens blivit av med bollarna ;-).Min född 2020 har inte gjort ett smack mer än blivit av med kulorna.
Han kommer nog få vara bebis tills i höst när han ska börja skolan.