Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel trådVäntar på bussen till jobbet nu. Jobbar helg
Tack, ja i år har inget gått som jag velat. Tänk om det bara kunde flyta på nån gång...@Fritidsryttare men fy så himla oturligt. Håller verkligen tummarna för både stig och stofölet vid röntgen!
Tack, det var hemskt kul, jag hade dock svårt att ta in det där jag stod med alla hästar i måndags men nu har det sjunkit in lite.Så härligt angående Stig! Grattis!
Jag har anmält Stigen till lövstas morgondagens stjärnor eller vad det heter. Kompisen ska också åka och jag tänker att vad fasen, det blir väl en nyttig erfarenhet och träning för honom om inte annat, och jag får lite motivation till att pyssla med honom. Är det någon som visat föl för Lövsta och vet hur upplägget ser ut?
Hur ger du jästen? Smular ner i maten eller upplöst i vatten?Idag fick Jino sina vaccinationer och han tyckte nog det nöps lite i halsen men äpplet som jag tryckte in framtill var ju gott så det gick bra
Idag var han väldigt skötsam trots halv storm ute. Han har dragits med diarré i snart två veckor så idag fick han börja med bakjäst då inte det andra magtillskottet verkar hjälpa. Tvättade av hela bakdelen och svansen och det var både läskigt och skönt tror jag.
Snart ska han få börja bo i egen box på nätterna, men fortfarande gå med mamma dagtid. Han kommer åka på lösdrift efter nyår som planen ser ut nu.Visa bifogad fil 59536
Smular ner i maten som är blöt, så det blir ju lite upplöst. Men det var inte tillräckligt, vet inte hur mycket han åt av det så nu har vi gett Diarsanyl istället.Hur ger du jästen? Smular ner i maten eller upplöst i vatten?