Husse vet preciiis var det kliar som mest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort hingstföl fött 3/4 e. Emerald - Lord Z - Voltaire
Föddes med red bag delivery men jag lyckades få ut honom fort. Tyvärr hade han problem med ballerinasyndrom på sina framben och efter ett kämpigt dygn då han började bli slö o naveln börjat blöda bestämdes det att köra honom till Helsingborg. Idag är han på bättringsvägen och förhoppningsvis blir han helt återställd ❤
Visa bifogad fil 49666
Såå finaStort hingstföl fött 3/4 e. Emerald - Lord Z - Voltaire
Föddes med red bag delivery men jag lyckades få ut honom fort. Tyvärr hade han problem med ballerinasyndrom på sina framben och efter ett kämpigt dygn då han började bli slö o naveln börjat blöda bestämdes det att köra honom till Helsingborg. Idag är han på bättringsvägen och förhoppningsvis blir han helt återställd ❤
Visa bifogad fil 49666
Grattis ! och vad skönt att det är på rätt väg. Så fin han ärStort hingstföl fött 3/4 e. Emerald - Lord Z - Voltaire
Visa bifogad fil 49666
Jag har inte varit inne här på några dagar men kan uppdatera nu. Gudskelov verkar det ordna sig :-) Han är jättepigg och en riktig liten gangster som både bits och stegrar sig Han drar stora rundor i hagen och bockar som en galning. Så det verkar gå bra och vi är så lättade. Det ska tas nya blodprover om ca 3 veckor för att kolla så att allt fortfarande är bra då. Tyvärr måste han opereras både för x-bent och bockhov. Hovslagaren har varit här och tittat men rekommenderade operation. Men vi kan vänta några veckor med det. Har bara inte hittat på något namn än - han är ju fux så jag tänkte någon rödhårig. Mina hästar har kändisnamn så kom gärna med förslag.@Summerwind Hur går det för er?