Det jag fastnat för är Takeo. Det är ju bokstäver från föräldrarnas namn men de andra har ju haft pappans förstabokstav...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det förresten någon mer som har svårt att komma på namn? Min är snart 2 månader och fortfarande namnlös .
Supersnygg!! @DressageNerdVi har filmat lille skrutten. Nästa gång får vi nog vara utomhus eller välja en soligare dag då ljuset blev lite tråkigt i ridhuset Skall skicka film och info till Schockemöhle också, synd att man inte betäckt med en Sprehe-hingst, de är duktiga på att marknadsföra avkommorna till sina hingstar
Det jag fastnat för är Takeo. Det är ju bokstäver från föräldrarnas namn men de andra har ju haft pappans förstabokstav...
Ser jättefin ut @DressageNerd ! Har du funderat på auktion?
Takeo var väldigt fint tycker jag Vi har plats-tema på våra, och det finns ju ett Takeo i Kyushu-området i Japan som jag tittat lite på.
Sååå söt.. Verkligen näpen.@Gabby_Ossi Jag tycker Takeo är jättefint. Lätt att säga men inte för vanligt.
Vi har börjat lastträna lite, Fölis är stencool. Mycket lugnare och mer pratbar än mamman i sånna här situationer. Han har väl inga dåliga upplevelser ännu, den lilla skrutten.
Dock är han lite röd i ögonvråerna. Ska man göra något åt det? Det är troligen bara irritation för att flugorna är på honom...
Han är inte helt lätt att få en snygg uppställd bild på. Dessutom är han aningens överbyggd tyvärr.
Han hänger ju helst med bästisen Mel, även om han har gått och lagt sig och inte leker:
Det är ju ganska många bilder med den här minen:
Och sen var Mirre också trött..
Har han kulorna nere redan? Hur gammal är han?@Amanda_F Jag hade bara hållit koll på det, förmodligen är det flygfäna som är orsaken. Synd att det inte finns mjuka flughuvor i storlek xs...
Kraftpaketet Zune som har båda kulorna nere börjar hingsta sig en del mot sin mor, men är otroligt snäll mot oss. Planen får nog bli att göra ett helsyskon om ett par år.
Min har också haft kulorna nere länge, långt innan 4 månaders ålder. Tror det är väldigt individuellt det där.Har han kulorna nere redan? Hur gammal är han?
Har han kulorna nere redan? Hur gammal är han?
Hagbys AmazonGabby_Ossi@ har på halvblod namn Af Hagby och travare Hagbys namn. Årets halvblod hingst.och kallblodstravaren sto kallblodet hon är en riktig tuff bitch förlåt ordvalet men hon bits och vänder upp rumpan mot en..Hon ska ha ett svenskt eller norskt namn. Kom gärna med tips