Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det första som dök upp i huvudet när jag läste hur hennes personlighet är.@Eniro hade faktiskt kollat på det namnet och även Valkyria roligt att någon annan gett det som förslag
Mina är äntligen hemma från seminstationen nu, en till avkomma bakas därinne!
Såhär ser han ut nu, någon som är duktig på skimmelfärger? Han ser ju ut att bli väldigt stickelhårig brunskimmel till att börja med i alla fall.
Kul, jag ser mycket fram emot att se din! Jag är tjockisen i sekretariatet om du har vägarna förbi där.DressageNergd- Zune var var verkligen snygg!!
På söndag ska vi visa på fölvisning. När och om ska ni andra visa?
Kul då kanske vi ses där. Vi är anmälda dit i alla fallJag ska visa min hingstunge den 12/8 på Myrsjögård Jag är skitnervös. men det är jag alltid
DressageNergd- Zune var var verkligen snygg!!
På söndag ska vi visa på fölvisning. När och om ska ni andra visa?
Mina är äntligen hemma från seminstationen nu, en till avkomma bakas därinne!
Såhär ser han ut nu, någon som är duktig på skimmelfärger? Han ser ju ut att bli väldigt stickelhårig brunskimmel till att börja med i alla fall.
Vi har en liten (8 veckor idag) hingst e:For Romance I - Maistic, så det blir visning bland dressyrfölen. Vilken ska du visa?@Amanda_F Vad roligt Kan man ju få ett ansikte på någon från Buke Har du långt att åka med sto och föl? vad är det för stam på din? dressyr eller hopp?
Han är skimmel född brun
Ja men vilken typ av skimmel? Blir han grå sen efter det bruna och sedan vit? Eller kan han bli mer stickelhårig och "hoppa över" den grå fasen?
Ja men vilken typ av skimmel? Blir han grå sen efter det bruna och sedan vit? Eller kan han bli mer stickelhårig och "hoppa över" den grå fasen?