Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den sista skulle jag snarare kalla brun än mörkbrun! Kanske den ljusaste på fotot med alla också (Beckahästen?).
Haha så skönt han har det
Vad är crosstied?
Frans ska inte få vara vildhäst längre, han ska flytta "hem", dit han föddes och fostras av eminenta stalltjejer. Jag kommer hinna träffa honom mer så nu blir det lite mer ordning på torpet.
Just nu bor han i box ihop med en kompis, kompisen blir förtvivlad om han blir lämnad i stallet.
Frans är däremot sin mors son och självälskande nog att tycka att hans egna sällskap är bra nog.
Skönt tycker matte
Jag vet inte hur det översätts (to stand in) cross-ties är när dom är uppbundna i stallgången med två linor Brukar alltid stå med i hästannonser, cross ties, clips, baths typ
Finns det ett svenskt ord som kan användas med samma betydelse "uppbindning" blir inte riktigt eller hur?
men alltså, inga konstigheter, en lina i varje "sidoögla" på grimman, typ?
skulle JAG kalla "hovslagaruppbunden", men så är jag ju en såndär "galoppjävel" :P
Gizzes vilken fart du måste hålla när du kör
Jag har 1.2 mil till mitt stall och det tar 20 minuter att åka i bland lite till..