Foderutbildningar?

Sv: Foderutbildningar?

Ja, det kan man ju göra, det tänkte jag inte på. :p

Men kursen är alltså CSN berättigad? :angel:

ja kursen är csn berättigad. Men sen ska man komma ihåg att det är en distanskurs på 2 månader (?), är det ens lönt att söka bidrag? Du får inte tjäna mer än en viss summa per termin´bland annat. Dessutom har man begränsat med lån och bidrag att plocka ut. när man ändå jobbar och ska läsa en distanskurs på så få veckor är det lite slöseri på dessa få veckor man redan har tycker jag.

knapplån

Ingen som vet ngt om hästkursen i Alnarp?

Jo, jag kom på det själv faktiskt. :D Å andra sidan så har jag redan en färdig högskoleexamen så att jag skulle vilja plugga vidare sen är väl inte så troligt. :angel: Dessutom så kan man ju ansöka om bara bidragsdelen. :idea:

Hur grundläggande är kursen? Jag har läst en del foder, hur mycket får jag ut av kursen då?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska börja studera igen, först för att bli behörig till högskola och sen förhoppningsvis på högskola. Min nuvarande laptop sjunger...
2
Svar
32
· Visningar
752
Senast: Tonto
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar