Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På SLU i Uppsala finns en distanskurs "Hästens utfodring" på 7,5 p.
Nej, det är inget bäst före-datum har man gymnasiekompetensen så har man (om det var det du menade) oavsett om det var 1960 man gick ut eller om det var i våras. Jag gick också utfodringskursen för häst(men jag gick agronomprogrammet också, så det var bara en liten del). Jag tyckte att kursen var helt okej, och lagom avanserad om man inte läst foder eller fysiologi mm. innan. En bra A-kurs helt enkelt.*svarar alla*
Tack för svar!
Fortsätt gärna att fylla på.
Någon som vet om det finns något "bäst före datum" på grundkunskaperna för tex SLUs utbildning? Jag har allting som krävs, men det var ju några (eh många?) år sedan jag gick kurserna...
Oj, på häst finns inte så mycket mer på SLU i alla fall. Såg att du bodde i västra götaland. Du kanske ska kika på kurser som går i skara också. Lite fria kurser har jag för mig finns där som kan vara kul.Det var så jag menade. Tack, och bra
Vad tycker du man ska fortsätta med sedan? Något mer tips?
Tack också Ellnye för den detaljerade infon! Du kanske också har någon fortsättningside som är bra?