Foderhäck

Sv: Foderhäck

Jag har oxå fått tag i en till mig! Såg att vi hade en på jobbet där vi lägger plåt för återvinning. På "buren" stod det Stena. Så jag ringde till Stena och han skulle ordna en åt mig:) Sen ska jag sätta på träskivor enligt krulligahästen.

Om den hade haft ben på sig så den stod en bra bit ovan marken skulle jag våga ha en sådan - annars tveksamt

Jag ska bygga en foderäck själv av gamla paller=)
Att ha höbalarna direkt på marken är dyrt eftersom hästarna sliter ner halva balarna och står och trampar ner det å skiter och pissar på det.:(

Liknande trådar

Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
624
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 067
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat