Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ fin! Det kommer gÄ toppen. Var ska ni visa?Idag har vi varit o löshoppat o trÀnat pÄ att springa i snöre i ridhuset. Andra gÄngen vi var dÀr, och en mer okomplicerad pÄlle fÄr man leta efter . Nu Àr det tre veckor kvar till treÄrstestet, ska bli riktigt kul. Visade ju Hebbes mamma pÄ nÄgra utstÀllningar men annars Àr det 24 Är sedan jag visade min gamla pÄlla pÄ kvalitetstÀvlan.
BÀgge grabbarna Àr igÄng lite nu, ridning, handhÀstspringning och promenader m klÀttring. Inga problem med nÄn av dem.
Bifogar lite film o bild frÄn idag. Lite mörka filmer blev det . Visa bifogad fil 55834
Jag har ett tips som verkligen har varit det som skiljt De ekipage som varit ok till bra pĂ„ de premieringar jag varit pĂ„. Det Ă€r att de som varit bra har ökat in pĂ„ lĂ„ngsidorna och samlat sig pĂ„ kortsidorna. De har övat pĂ„ att driva hĂ€sten i rĂ€tt ögonblick (en förare pĂ„ varje kortsida som börjar driva ut ur andra hörnet). Det gör att hĂ€sten visar sig sĂ„ bra det bara gĂ„r. Det ska övas i bĂ„da galopperna och i trav sĂ„ blir poĂ€ngen bĂ€ttre!@Amanda_F Tack , ja jag ser det som en erfarenhet iaf. HĂ€sten Ă€r positiv och otroligt samarbetsvillig, sĂ„ dĂ„ Ă€r det ju âbaraâ upp till mig .
Vi ska visa pÄ GrevagÄrden utanför Skövde.
à h, tack för tips det ska vi tÀnka pÄ. Ok, jag har liite för lÄngt till Strömsholm, typ 25 mil, o bara 2,5 mil till GrevagÄrden.Jag har ett tips som verkligen har varit det som skiljt De ekipage som varit ok till bra pÄ de premieringar jag varit pÄ. Det Àr att de som varit bra har ökat in pÄ lÄngsidorna och samlat sig pÄ kortsidorna. De har övat pÄ att driva hÀsten i rÀtt ögonblick (en förare pÄ varje kortsida som börjar driva ut ur andra hörnet). Det gör att hÀsten visar sig sÄ bra det bara gÄr. Det ska övas i bÄda galopperna och i trav sÄ blir poÀngen bÀttre!
Hade hoppats att du skulle visa pÄ Strömsholm för jag kommer vara dÀr och göra lite SOME-jobb troligen.
JÀttefin, och grattis till klass 1, det Àr verkligen inte fy skam.IgÄr var det premiering för Svea! Hon gick sist i ringen i hÄrd konkurrens och fick 38 poÀng och klass 1. Först var jag lite besviken, för jag hoppades sÄklart pÄ diplom, men det gick rÀtt fort över. Det Àr ju jÀttebra med klass 1! Dessutom Àr det ju med tanke pÄ omstÀndigheterna rÀtt bra att hon kan visas alls Hon skötte sig naturligtvis utomordentligt vÀl och fick fem stjÀrnor av visaren i ordning och uppförande. Dessutom Àr hon gullig!
Du mÄste öppna upp sÄ den Àr offentlig, dÄ ska det gÄ!
Javisst! Gulligt skutt!Nu ska det nog funka
Haha, ja just dÀr blev det mest ett skutt . Han gjorde det riktigt bra idag, rev ordentligt en gÄng men tappade inte modet utan kom igen och rÀttade sig riktigt bra .Javisst! Gulligt skutt!
@Amanda_F Tack , ja jag ser det som en erfarenhet iaf. HĂ€sten Ă€r positiv och otroligt samarbetsvillig, sĂ„ dĂ„ Ă€r det ju âbaraâ upp till mig .
Vi ska visa pÄ GrevagÄrden utanför Skövde.
Jag anmÀlde via Skaraborgs ponnyavel.Var hittar du anmÀlan dit?
Senast jag letade var den borta ur listan
Jag vill vÀldigt gÀrna visa min fina ridponny men han bor pÄ helt fel stÀlle sett till var testplatserna finns
AnmÀlningstiden har förvisso gÄtt ut men hoppas du kan komma med.Var hittar du anmÀlan dit?
Senast jag letade var den borta ur listan
Jag vill vÀldigt gÀrna visa min fina ridponny men han bor pÄ helt fel stÀlle sett till var testplatserna finns
Var och hÀlsade pÄ Svea igÄr och fick köra en runda med rockarden. Först testade hon lite om hon verkligen var tvungen nÀr det var jag som körde och inte trÀnaren, men sen gick hon som en klocka runt sin runda. Hon Àr oerhört trafiksÀker i alla fall! Och nÀr hon nÄgon enstaka gÄng blir rÀdd för nÄgot skvÀtter hon bara till lite, sen knallar hon vidare. Jag hoppade mer Àn vad hon gjorde ett par gÄnger