Vi har fått ett litet hack i skivan. Inget allvarligt men ett litet skavsår som får några dagar på sig att läka ut. Jag blir ofta väldigt besviken på mig själv i de här lägena, så även nu. Well well. Det var bättre idag så han fick lösgaloppera och göra av med energi i alla fall. Han är en riktig spjuver, han är inne på fjärde grimman på ganska kort tid (han fick en supersnygg rosa) och han ha på sig nya hagbootsen en hel vecka innan de gick sönder. Den här gången hade jag tack och lov köpt två par billigt på en utförsäljning så det fanns att byta med direkt. Han har ju tidigare varit strulig att hämta i hagen, så de vill helst att han har grimman så de slipper jaga honom. Funderar på att köpa godis till honom som de kan ha och ge honom vid insläpp så han kan gå utan grimma tids nog.
Har i alla fall, fast jag knappt vågar tänka på det, anmält till Flyinge. Är så ledsen för att det inte får vara någon publik. Men det kan också vara till vår fördel, för han är lite skygg ibland, bebis som han är. Försöker tänka på det så.
Har i alla fall, fast jag knappt vågar tänka på det, anmält till Flyinge. Är så ledsen för att det inte får vara någon publik. Men det kan också vara till vår fördel, för han är lite skygg ibland, bebis som han är. Försöker tänka på det så.