Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Just nu tycker jag han ser ut som ett lustigt hopplock bara, och han har ju ingen rygg! Din lilla tjej är ursöt och en exakt kopia av Antons bästa kompis! Då det inte är min fölis vill jag inte lägga ut bild men de är identiska, fast Lilla My som hon kallas har mer päls.Fin han är @Fritidsryttaren!
Min lilla örontofsa:
Gud vad fin hon är!Min växer mest bak just nu men hon är fortfarande söt som socker. Har börjat gå små promenader själv nu också och tycker det är jättekul att få gå runt och undersöka saker. Fantastiskt rolig att "arbeta" med.
Vet inte hur jag ska kunna sälja henne även om jag egentligen borde om jag betäcker om mamman.
Märker att många väljer att avvänja fölen vid 6 mån, är det av nödvändiga skäl såsom med stallplats eller något, eller är det bara så ni har bestämt det? Bara ren nyfikenhet, roligt att höra hur andra gör med sina föl Själv så försöker vi låta våra gå kvar så länge som möjligt, gärna fram tills nästa föl kommer
När jag lastar sto och föl vill jag att fölet helst går lite före eller jämsides med stoet , så att stoet inte blir orolig och undrar var fölet tog vägen och därmed kastar sig ur transporten .Jag hade tänkt börja lastträna både min egen fölis men även de andra får hänga på eftersom de åker innan min. Hur gör ni andra när ni tränar, tar ni fölet ensamt eller lastar ni stoet först?
Jag hade tänkt börja lastträna både min egen fölis men även de andra får hänga på eftersom de åker innan min. Hur gör ni andra när ni tränar, tar ni fölet ensamt eller lastar ni stoet först?
Min som är fem månader är ca 133 och jag tycker hon e så liten så men hoppas hon ska bli normalstor som sin mamma 169 är hon. Pappa Canterbury är väl något sådant med men han ger ju iom sin ädelhet också ett ganska litet intryck tycker jag..
Försökte få filmat lite i trav men det gååår ju inte att få nå vettigt..
Ja, ja. Galopp och svängar som det anstår en blivande ft häst kanske..
https://static.xx.fbcdn.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif
Hur mycket hanterar ni era små? Jag är lite dålig på´t. Lyfter hovar emellanåt och så vidare. Lite protester bak och jag får välja tillfälle. Alltså kanske inte börja direkt efter hon kommit in från hage. Då blir hon ganska skvättig..