Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har mina vildingar till föl fått på sig fölgrimmor, det gick väl sådär, men nu är dom på i allafall. Hoppas på att kunna byta till fingrimmor imorgon, men är rätt tveksam faktiskt.
Några skriver om att bada fölen innan visning, jag är glad om jag kan borsta dom lite hyffsat. Det värsta är flugäggen - fyfabian.
Ögonbrynsknivar är suveräna för flugäggen!
Jag hade inte badat fölen även om de accepterat det, de behöver ha lite fet päls för att stå emot väder och vind
Pröva med en använd rakhyvel,funkar strålande.Jag har ingen sån - och inte nån luskam heller - försökte med furminator - gick sådär
Olivia är badad, ryktad och knoppad. Unik ryktad och knoppad. Han var jätteduktig! Lite gick han runt och ruskade på huvudet när jag flätade så knopparna blev väl sådär men men. Han är väldigt snäll att hålla på med. Transporten är kopplad och bilen packad. Jag hoppas verkligen att de kliver på snällt när vi ska lasta, jag är mest nervös över det faktiskt..
Håll en tumme är ni snälla!
@cirkus måste säga att jag tyckte att denna domaren var mkt märklig i sin bedömning(var många på läktaren som reagerade). Inte kunde personen räkna heller Tyckte tyvärr att hela alltet var lite dåligt skött, oss stressade som tokar för att det var ju jätte bråttom... Vi fick stå ute i gassande solsken i 35 resp 45 min med våra föl. Detta resulterade i väldigt trött och loja föl vilket tyvärr gav resultat därefter... 24,7 poäng (som enligt mina uträkningar skall bli 82,33 procent) blev 81,6 (hur hon räknade fram det vet jag inte) och den andra fick 24,8 poäng... men men... Lika spännande varje gång att visa föl...
Oavsett så fick de högsta betyg för sina uppföranden. Inte alla föl som står så snällt så länge utan att protestera.
Grattis till ponnyns fina resultat