@Gabby_Ossi Vad skönt att hon är igång igen! Ser jättebra ut, hon bjuder ju framåt helt klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gabby_Ossi Vad skönt att hon är igång igen! Ser jättebra ut, hon bjuder ju framåt helt klart!
haha jag ser en svart skugga som far omkringJättedålig kvalité för mig via telefonen men jag hoppas ni ser nåt.
Blir ingen visning för oss i helgen som kommer. När vi tog vargtänderna i våras gick ju en av, och vi höll tummarna att det skulle funka ändå, men trots att han gått fint, så var han som "tom" i vänster hand så jag tog ut vet igen och då var han irriterad där och den här gången hoppas vi att vi fick ut alla rester. Efter det så släppte jag honom på bete och under natten fick han en enorm allergi reaktion. Skapet var 3 dubbelt så stort, svullen under hela magen och huden hängde vätskefylld i bringan, nässelutslag över hela kroppen och frambenen som telefonstolpar och det riktigt dallrade och skvalpad när han gick. Han började sedan svullna i ansiktet och över läpparna så vet och jag tog beslutet att ge honom kortison. Men då fick jag grav fångest. Så han fick vara inne en vecka och gå i nerbetat hage ett par tim/dag. Släppte sedan ut dom i min andra sommarhage med högt övervuxet gräs och höll tummarna. Och det har gått bra hittills. Han får vila nästa vecka med, sedan tänkte jag nog rida en period. Han har ju gått väldigt lite, mer som en 3 åring, så jag tycker inte han behöver vila nu i flera månader.
buse!Nuuu hoppas jag det syns bättre
Jag hoppas det. Har lite spännande planer inför hösten, så det blir kul att komma igång här hemma först. Har två sommargäster/hästar här i några veckor så vi ska rida en del tillsammans. Det är inspirerande då jag ju har eget stall och alltid är ensam.Usch vilken otur
Hoppas det vänder nu för er!
Vilken rackare, men bra pilot! Håller tummarna för er i helgen.Nuuu hoppas jag det syns bättre
Jag hoppas det. Har lite spännande planer inför hösten, så det blir kul att komma igång här hemma först. Har två sommargäster/hästar här i några veckor så vi ska rida en del tillsammans. Det är inspirerande då jag ju har eget stall och alltid är ensam.