Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tillhör skeptiska skaran när det kommer till daglig träning på fibersand. Tror inte det underlaget glider tillräckligt för att inte slita på hästarna, jag förstår att hoppryttare vill ha fiber på tävling men det är ju svårt att kombinera en tränings/tävlingsbana på en anläggning. Vet iaf flera ridskolor som dissar fiber.
Vi hade grus/spån förut. la på lite åt taget istället för att ösa på och hoppas det sätter sig. Det eller gummiflis är bästa jag ridit på. Hellre lite stumt än löst. Tycker hästarna kan parera hårt men i löst så halkar de lättare och översträcker.
Jag vill gärna ha gummiflis i topplaget men kan inte motivera det ur miljösynpunkt...
Finns ingen som vill ta hand om gummiflis när det ska skrotas. Är ju en miljöbov helt enkelt.Dålig koll men vad är det ur miljösynpunkt som inte är bra? Tillverkningen eller att det placeras ute?
Vi har paddock med gummiflis i grannstallet och den är ju guld värd!
Dålig koll men vad är det ur miljösynpunkt som inte är bra? Tillverkningen eller att det placeras ute?
Vi har paddock med gummiflis i grannstallet och den är ju guld värd!
Usch, låter inte alls braStor risk att den släpper ifrån sig gifter och metaller som går ner i marken och grundvattnet, ingen hit när man odlar och har egen brunn. Eller ja, ingen hit annars heller förstås.
Man kan bli tvungen att bekosta sanering och måste ha tillstånd för att få lägga ut det (vilket många struntar i, delvis för att många kommuner inte godkänner det).
Usch, låter inte alls bra
Nej men det är trevligt att rida på!
Hoppla det måste jag kolla! Men nej, jag hade inte hittat den här tråden, kan presentera dumlekolan sen!Såg att regler för Elmias 4-årsklass är publicerade nu också. Var det inte @Piaff som undrade över det? Eller hon har kanske hittat till denna tråden än?