Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det gick kanon! Villimey blev Best in Show så jag är en mycket stolt matte idag
Camilla vet jag inte riktigt vem det är, men jag stötte säkert på henne igår utan att veta om det...
Här är ny bild på min hingst Glampi som fyllde 2år igår 22 augusti.
vad tycker ni om honom? tycker ni jag ska mönstra honom i år? förra året låg han efter så mkt i åldern så det gick inte alls bra att mönstra honom som 1,5åring när han bara precis fyllt 1år så han var i en riktigt dålig tillväxt...han är ju ca ett halvår efter alla andra eftersom han är född så sent.
vad tycker ni om hans exteriör för tillfället? ser det ut som något att satsa på för ev visning?
Klart du ska testa att mönstra igen! Särskilt om det inte gick bra förra gången och du känner på dig att han är finare än vad bedömningen visade den dagen.
Men jag håller verkligen inte med om att han är ett halvår efter, det skulle ju betyda att de flesta islandsföl födds i februari De flesta jag vet födds i juni, en del i maj och juli, och några få tidigare eller senare. Så visst är han lite sen, men bara någon månad... Det kanske påverkade när han var yngre, men för vart år som går blir ju de där två månaderna senare än "normalt" som han är född mindre viktiga.
Tack! Och tack detsamma =) Gillar uttrycket ditt sto har!
Hon är
e: Hrannar von svada-kol-kir
u: Assa från Árbakka
ue: Feykir frá Hafsteinsstödum
Jag har ridit Assa sedan hon kom från Island och valde även hingst själv så det är ju en kombination jag själv tror på. (i alla fall om man vill ha en liten femgångare )
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.