Sv: Födda: 2007
Av döma av bilderna i det här inlägget så är Barki en typisk skimmel som blir ljusare för varje år och kommer att bli helt vit med tiden. Sedan om han blir kritvit innan han är 10 eller om det dröjer tills han är 20 återstår att se.Ja men eller hur! Som att det inte är nog med grundfärger, sen är det ju nyanser också...
Jadu, jag vet inte riktigt. Han var mörkare när jag hämtade honom och blev vitare det första året. Därefter dock kan jag inte se någon direkt skillnad. Men nu när jag tänker på det så har stickelhåren på huvudet blivit fler, och alltså ljusare. Så jag vet inte riktigt
Ja det där med att de skall se isabella ut säger ju alla, men det skulle Barki aldrig göra. Finns inte en chans att någon skulle kunna tro att han är gul, han är vit och grå och lite brunare i vinterpälsen.
HÄR är Barki innan vi hämtade honom, så där var han väl 3.
Och HÄR är han nu. (dock lite tidigare på året här)
Vad jag kan se så har Glampi haft väldigt liknande färg hela sitt liv? Skall bli spännande att se hur han blir efter sommaren igen.
Japp, Barkis zebraränder syns väldigt tydligt året om och har alltid gjort. har dock inte tid att leta fram någon bra bild nu!
Som sagt, färger är svårt!! Och vi får väl kanske sluta med detta trådkapande, eller JAG får väl sluta