Sv: Födda: 2007
Här är min 07a, han är född sent i Augusti så han är alltså ungefär 1år och 8mån nu.
Glampi från Manketorp
e: Grasteinn fra Grafarkoti
u: Brik från Manketorp
ue: Jorik från Lönneberga
uee: Mökkur
3dagar gammal
Bebis och 6mån
1år och lååånga ben
1,5år gammal och busar med Brorsan(mitten född 07 med) och min ridhäst.
Detta är nya bilder tagna för några dagar sedan, Glampi med sin bror igen nu börjar de likna hästar
hihi måste bara visa detta, såhär såg han ut för exakt ett år sedan:
gämför denna bilden med bilden ovan.
jag tycker definitivt de är som fulast som 1åringar eller 9månader som Glampi var på bilden ovan.
En ny bild till på min Glampi
Glampi är ungefär 130 hög nu han har vuxit ifatt brorsan så nu är det nästan exakt lika höga för tillfället trots att hans bror är född tidigare på året.
Glampis föräldrar är 144 och 138.
Ni som har hingstar, har ni märkt om de börjat bli hingstiga nu? hur går tankarna för er kastera/inte kastrera???
Här är min 07a, han är född sent i Augusti så han är alltså ungefär 1år och 8mån nu.
Glampi från Manketorp
e: Grasteinn fra Grafarkoti
u: Brik från Manketorp
ue: Jorik från Lönneberga
uee: Mökkur
3dagar gammal
Bebis och 6mån
1år och lååånga ben
1,5år gammal och busar med Brorsan(mitten född 07 med) och min ridhäst.
Detta är nya bilder tagna för några dagar sedan, Glampi med sin bror igen nu börjar de likna hästar
hihi måste bara visa detta, såhär såg han ut för exakt ett år sedan:
jag tycker definitivt de är som fulast som 1åringar eller 9månader som Glampi var på bilden ovan.
En ny bild till på min Glampi
Glampi är ungefär 130 hög nu han har vuxit ifatt brorsan så nu är det nästan exakt lika höga för tillfället trots att hans bror är född tidigare på året.
Glampis föräldrar är 144 och 138.
Ni som har hingstar, har ni märkt om de börjat bli hingstiga nu? hur går tankarna för er kastera/inte kastrera???
Senast ändrad: