Sv: Födda: 2007
Du om någon får väl vara tjock iaf som nyligen fått barn(om nu så skulle vara fallet menar jag) hihi.
sista bilden gillar jag där ser han ut att vara i rätt bra balans(tar min friheten att kommentera bilderna nu om du nu vill det? hoppas haha)
men många av bilderna ser han väldigt framtung ut så jag förstår om du inte riktigt får till tölten de behöver ju komma bak lite och "upp"(inte med halsen utan hela ryggen och mankpartiet) för att kunna tölta.
speciellt första och andra bilden är han ganska så mycket på framdelen men det var ju första gången för honom på detta stället så han kanske inte gick fram så jättebra heller? lite tveksam?
ser inte riktigt ut som att han får till svävmomentet heller alltså att han ser ut att vilja/vara beredd på att skakta av när som helst.
i galoppen ser han dessutom ut att gå emot/skaka på huvudet/lägga huvudet på sidan.
tror du behöver rida på mer framåt för att försöka få upp honom från framdelen, rida ut och ha skoj bra få drivning bakifrån och fram.
men han har ju inte blivit riden så länge nu sen du kunde börja rida igen så ta det lungt och bygg upp muskler och kondis mycket skritt och lite längre rundor och de snabba rundorna rida på framåt gärn med sällskap men istället inte så lång runda så han inte tar ut sig för mycket.
det ska vara kul
.
Kommer säker bli jättebra...det är det som är så kul med unghästar att man ser sån skillnad sen från första bilderna tills de blir tränade och riktiga ridhästar.