Födda: 2007

Sv: Födda: 2007

Tinna ser fin ut! I stallet där Spá står finns flera Berserkuravkommor, och en till är på gång. Kanske två, inte hundra att han är pappa till båda fölmagarna. ;)

Senast ändrad:

Ridbilder kommer när det finns.
Det går bra! Dom gör ett superjobb med henne och det går mycket framåt! :)

Jag tävlade T8 med min förra helgen (: blev passtaktigt tyvärr.. men är ändå nöjd eftersom hon är väldigt känslig och lättskrämd (;
Blir tävling om 2 veckor igen, i V5 istället. Går tölten halv taskigt tar vi igen det på en fantastisk skritt! (;

Sen blir det visning här på Wången v.24.. Jag ska visa henne själv. Målet är 8 exteriör och 7.5 ridegenskaper

Å missade detta ju!
Har också visning som mål senare i vår så nu blir det lite miljötränings-tävlande för att lära sig att det är säkert att gå fram på andra ställen än hemma... :D

Hur gick V5:an sen?

KL.
Min fina flicka.
33074092.jpg

33074094.jpg

33074096.jpg

Här kommer lite bilder på min "lill"-kille Laufi frá Moeidarhvoli. Gångarterna separerar han rätt fint nu, behöver bara muskler och kondis :)

33077964.jpg

33077965.jpg

33077966.jpg

33077967.jpg

33077963.jpg

33077961.jpg

33077962.jpg

Nu har jag hälsat på Kná! Vansinnigt framåt! Och finare än jag hade vågat hoppats på! Fodervärden rider på bilderna. Bootsen väger 200g.

kna_tolt_juni_2012_web.jpg

kna_galopp_bana_b_juni12_web.jpg

kna_galopp_bana_juni12_web.jpg

Den du! Vilken läckerbit. Hur fin som helst, hon kommer bli farlig på tävlingsbanan. Fyr-eller femgångare?

Isabellen var också grymt läcker! Maffig och väldigt trevligt riden, I like!

Tack! Ja hon har vuxit en hel del. Tycker inte att hon ser överbyggd ut längre tillexempel. Och hon är kanske lite högre också. Definitivt har hon mer muskler och det gör ju att hon ger ett större intryck också.

Hon är femgångare. Passen är provad, så den finns!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: Squie
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 570
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka