Du har bytt ryttare på honom. Hur kommer det sig?Men herregud vilken grej! Du får akta dig och hoppas du har kryat på dig nu. Planen för Eskil är att rida på o hoppas att någon kommer o köper honom snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har bytt ryttare på honom. Hur kommer det sig?Men herregud vilken grej! Du får akta dig och hoppas du har kryat på dig nu. Planen för Eskil är att rida på o hoppas att någon kommer o köper honom snart!
Å vad jag /vi har roligt loppan jag å dottern❤!
Hon ska ut i en h90 och jag kommer vara skitnervös.
Sen jag starta msv:c och hoppas tangera förra starten resultat iallafall
Är väldigt pirrigt å jag kunde väl hålla mig till vår nivå men.. Ähh..
Det som inte dödar det härdar.
Å lägret vi var på var såå underbart kul så jag nog lagt planerna på att betäcka på is. Kanske..
Sitter som en kratta och behöver gå ner Minst tio men helst 18 kg..
Har satt rid förbud på mig med unghästen iallafall
Film från lägret. Tycker Loppis ändå är mjukare och lite mer rörlig/bogfri..
Ja enbart pga att jag gått upp och faktiskt väger mer än det skulle kännas ok. Men han är ju en bra morot för mig å dottern ska rida liteSå kul med ridläger!! Varför ridförbud? Pga vikten?
Själv har jag inte lyckats rida en minut pga min förbannade fot, däremot har jag gått ner 7kg på semestern. Något ska man ju sysselsätta sig med...
När ska dottern tävla?
@polly p vad trevligt det ser ut kul att du trivs så bra med hästen och samarbetet med dottern osv
[/QUOTE
Tack !@polly p vad trevligt det ser ut kul att du trivs så bra med hästen och samarbetet med dottern osv
Jo det är väldigt bra och passande att dela lite och hästen trivs.
Jag hinner ju inte rida 100% och sen hoppar jag inte men det gillar ju dom även om det är lågt och basic.
Kul att ni ska ut och tävla. Jag tror att jag har lagt mina vita byxor i malpåsen för gått. Men lite träningar åker jag allt på.Ja enbart pga att jag gått upp och faktiskt väger mer än det skulle kännas ok. Men han är ju en bra morot för mig å dottern ska rida lite
Har ingen brådska men den lille fisen.
Hur går det med dig då ..
Sån himla otur..
Dottern tävlar den 7/9.
Sen ska jag springa la3 den 15/9
Å sen den 22 ev la3 men troligen bara försöka överleva msc:c1
Nejdå, rätt som det är kommer tävlingslusten över dig igen o då dra du på dig brallorna ska du se! Ang kilon så ska vi inte ens prata om det...jag skyller allt på klimakteriet!Kul att ni ska ut och tävla. Jag tror att jag har lagt mina vita byxor i malpåsen för gått. Men lite träningar åker jag allt på.
Borde också gå ner i vikt. Kilona trillar över en när man är på semester och sen försvinner de aldrig
Var jättekul att träffas och dottern var superduktig tycker jag!Vi hade världens roligaste dag igår, jag
Loppan och äldsta dottern.
Var på deras första fältävlan.
Jag förstår verkligen tjusningen.
Dom utförde det med bravur.
Dock litet stopp vid vattnet för piloten blev osäker på vägval.
Som pricken över i träffade vi @Novali01 som kunde ge värdefulla tips ang vägval mm i terrängen.
Så bra för oss grönisar som åker hem med en jätte härlig upplevelse i minnet!
Nu ska hon mest vara dressyrhäst två veckor framåt!
Visa bifogad fil 36281
Åh så kul!Vi hade världens roligaste dag igår, jag
Loppan och äldsta dottern.
Var på deras första fältävlan.
Jag förstår verkligen tjusningen.
Dom utförde det med bravur.
Dock litet stopp vid vattnet för piloten blev osäker på vägval.
Som pricken över i träffade vi @Novali01 som kunde ge värdefulla tips ang vägval mm i terrängen.
Så bra för oss grönisar som åker hem med en jätte härlig upplevelse i minnet!
Nu ska hon mest vara dressyrhäst två veckor framåt!
Visa bifogad fil 36281
Ner.. Vad synd! Hade varit kul å träffat dig.Åh så kul!
Jag skulle varit med en kompis som tävlade där men hade lyckats dubbelboka mig så jag fick hoppa över ft
Men var där och tränade för några veckor sen..
Skitkul!!! Och lilla räkan hoppade alla hinder utan att tveka och med en ruskig fart. Tränaren tyckte hon var väl het på gröten
Men! Vad är problemet egentligen då? exakt vad är fel med foten menar jag?I veckan åker skimmeln hem som jag lånat. Min fot blir inte bättre och jag har nu fått 5-7 mån konvalescenstid från läkarna. DET SUGER!!!!