Flytta till lägenhet med skällig hund

Smurfoff

Trådstartare
Ska snart flytta hemifrån då jag fått jobb och jag har min dvärgpinscher och mops med mig. Dem är vana att vara ensamma några timmar men nu bor vi i hus på landet och dvärgpinschern är väldigt känslig för ljud. Skäller för minsta lilla. Vi har dock bott i lägenhet innan och då gick det ganska bra med skällandet men nu på sista tiden har hon blivit mer vaktig. Och speciellt när vi är på nya ställen och hon ska vara ensam hon river typ hela stället och pissar inne. Antagligen stressad?

Hjälp??

Sv: Flytta till lägenhet med skällig hund

Lämna henne inte ensam innan hon är trygg.
Klicka in henne och träna skvaller för ljuden.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 009
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar