Flytta NM?

T

tottenham

Är det nån fler än jag som hört ryktet att Nordiska ev inte ska gå i Strömsholm utan på Wången?
Är banan på Strömsholm inte i skick för NM? :confused:

Rykten har jag allt hört, men ingen tycks veta och Ticnet eller vem det nu var säljer förköps biljetter.

Det verkar som om förbundet betalar dyrt för en för närvarnade obrukbar bana i ett område med giftiga växter, hur mycket har den där banan kostat egentligen? Och när ska den bli i skick för att använda?

Bra fråga. Det skulle väl avgöras häromveckan? Det har inte stått någonting på Sifs hemsida vad jag har sett. Det betyder kanske att tävlingarna blir kvar på Strömsholm?

Hur blev banan på Säve då? Är det fullt brukbar ännu?
Det skulle vara pinsamt om vi har ett NM med icke perfekta banor.
Wångens är ju bra i alla fall!

Rykten har jag hört. Jag kommer dock tillhöra funktionärerna under NM och jag har inte fått någon info om flytt från min kontaktperson. Jag förutsätter att jag får ett mail när/om något beslut om flytt är definitivt.

Det enda jag har hört ryktesvägen är att detta skulle diskuteras på ett möte förra veckan. Kanske håller de på att ordna ny plats just nu och vill få allt klart innan information kommer? Eller också fattades beslutet att vara kvar på Strömsholm.

Jag återkommer i frågan om jag får ny information. Men än så länge gäller Strömsholm! ;)

På det som stod Islandshästen som kom idag så lät det som att det är kvar på Strömsholm.

/Malin

När jag var på Norrländska pratade jag med en tjej som sa sig veta helt säkert att det blir på Strömsholm, ytbeläggningen hade visst gjorts om och en mindre tävling hade hållits där utan problem. Detta är förståss hörsägen, men det verkade verkligen som att hon visste vad hon pratade om. :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! I höst börjar gymnasievalet för min del och tänkte att det kan vara bra att navigera runt lite i tid. Drömmen hade varit att gå...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Blossom
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 865
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 364
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka