Flyinges prestationsrabatt

Trissa

Trådstartare
På hemsidan står det att ston som placerats i svår klass får prestationsrabatt. Vad är svår klass när det gäller hoppning? 1.50? Och hur länge sparar ridsportsförbundet resultaten, kan man få alla resultat för stoet på ett bräde tror ni?

Sv: Flyinges prestationsrabatt

145 har jag för mig.
kolla med förbundet, de har säkert alla uppgifterna kvar (för om hon skall in i avel kan hon ju inte vara så lastgammal?)

Ja, jag ska göra det efter helgen tänkte jag. Är bara lite osäker på när hon var ute och tävlade sist....men det är ju de senaste tio åren i alla fall! ;) (Hon har haft föl innan)

När jag pratade med Ridsportförbundet för ett år sedan fick jag mitt stos mammas tävlingsresultat från 80-talet!

Gött, 1.45 är jag säker på att hon har placeringar i, 1.50 vet jag bara att hon har startat! Då lutar det åt flyinge-hingst nästa år... ;) sa hon som ändrade sig fjorton gånger i år...

Men nu blir jag helt paff! Varför har jag inte vetat om den här sidan? :confused: Som smålänning blir man ju otroligt misstänksam, om jag tolkar rätt så kunde man i början på året bli medlem gratis (mot i vanliga fall 300 pix, som ju inte heller är någon större summa), och i slutänden, med lite tur, bara betala halva 90-dagars? :eek: *letar efter en hake*

Tror inte det finns nån hake ;). Jag ska ansluta båda mina ston eftersom de har både syskon och avkommor i svår klass. Då har man ju nästan råd att betäcka två i stället :idea:.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 880
Senast: mars
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
947
Senast: Squie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 786
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈