Flätningar

C

CoraO

Halloj (igen)

Jag hade postat en tråd om flätning på pannband men den försvann på ett mystiskt sätt :bump: antagligen gillade inte moderatorn tråden :angel: iaf, som ja sa så undrar jag om någon vet hur man kan fläta pannband med tre band? Svara snälla ni :bow: :banana:

Sv: Flätningar

Jag flätade pannband för en massa år sedan men at kunna förklara det på ett forum klarar jag absolut inte av.... De du har lagt upp på bild flätade jag bara med två. Man kan fläta rutmönster och "dubbla" färger med tre (eller jag gjode det iallafall) svårt att förklara. Lättast är om du kan få nog att visa dig "live". Vet jag fick visa ägaren till sadelmakeriet på jägers flerra ggr innan hon fick full koll på det.

jag googlade när jag skulle lära mig och fick upp en ganska gammal tråd från buke med en bra beskrivning, kommer dock tyvärr inte ihåg hur den var formulerad och tänker inte försöka ge mig in på att förklara... :crazy:

jag googlade när jag skulle lära mig och fick upp en ganska gammal tråd från buke med en bra beskrivning, kommer dock tyvärr inte ihåg hur den var formulerad och tänker inte försöka ge mig in på att förklara... :crazy:

ååh va synd :( men skriv gjärna om du kmr ihåg va du sökte på :p

Det är bara att träna och testa dig fram. När jag flätar med 3 färger så brukar jag lägga två band ovanpå varandra och låta en kant sticka ut lite men fläta som om jag hade två.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
5 371
Senast: Enya
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
32 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka