HÀr har vi stÀdat lÀgenheten, jag red ut en tur i solen och sen grillade jag och sambon, lÄg en stund pÄ balkongen med ett glas vin, sen Àtit jordgubbar och tittat pÄ serier. Har utslÀpp imorgon sÄ nu Àr det sovdags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ju sagt att du ska skylla pÄ att du ska fira med mig. I can be your secret boyfriendJag har redan skyllt pÄ diverse saker för mÄnga gÄnger. Brukar skylla pÄ nÄgot ungefÀr varann gÄng Sedan vet jag att det brukar vara ganska ok nÀr jag vÀl Àr pÄ plats Àven om jag alltid njuter av att komma hem till min tysta, fridfulla lÀgenhet igen.
Det lÀt bekvÀmtJag glömde att det var midsommar och jag Àr trött. Vi fÄr fira en annan dag.
Det vet jag inte om det Àr, men det har varit viktigare saker och Midsommar hanns inte med nÀr jag kom hem och insÄg att det var idag. Det gÄr ju bra en annan dag.Det lÀt bekvÀmt
Det Àr ju ÀndÄ skönt att kÀnna att det gÄr bra en annan dagDet vet jag inte om det Àr, men det har varit viktigare saker och Midsommar hanns inte med nÀr jag kom hem och insÄg att det var idag. Det gÄr ju bra en annan dag.
Det Àr ju bara jag och djuren hÀr sÄ vi firar nÀr det passar. Och ja, det Àr faktiskt ganska skönt.Det Àr ju ÀndÄ skönt att kÀnna att det gÄr bra en annan dag
Ellerhur. Jag har slÀppt det dÀr med dagar för mÄnga Är sedan. Brukade jobba mycket av storhelgerna sÄ det har bara blivit att man slÀppt det lite.Det Àr ju bara jag och djuren hÀr sÄ vi firar nÀr det passar. Och ja, det Àr faktiskt ganska skönt.