🇾đŸ‡ȘGlad Midsommar🇾đŸ‡Ș

HÀr har vi stÀdat lÀgenheten, jag red ut en tur i solen och sen grillade jag och sambon, lÄg en stund pÄ balkongen med ett glas vin, sen Àtit jordgubbar och tittat pÄ serier. Har utslÀpp imorgon sÄ nu Àr det sovdags :sleep:
 
Jag har redan skyllt pÄ diverse saker för mÄnga gÄnger. Brukar skylla pÄ nÄgot ungefÀr varann gÄng ;) Sedan vet jag att det brukar vara ganska ok nÀr jag vÀl Àr pÄ plats Àven om jag alltid njuter av att komma hem till min tysta, fridfulla lÀgenhet igen.
Har ju sagt att du ska skylla pĂ„ att du ska fira med mig. I can be your secret boyfriend â€ïžđŸ€Ł
 
Det vet jag inte om det Àr, men det har varit viktigare saker och Midsommar hanns inte med nÀr jag kom hem och insÄg att det var idag. Det gÄr ju bra en annan dag. :)
Det Àr ju ÀndÄ skönt att kÀnna att det gÄr bra en annan dag :)
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Det Àr ju bara jag och djuren hÀr sÄ vi firar nÀr det passar. Och ja, det Àr faktiskt ganska skönt. :D
Ellerhur. Jag har slÀppt det dÀr med dagar för mÄnga Är sedan. Brukade jobba mycket av storhelgerna sÄ det har bara blivit att man slÀppt det lite.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
HĂ€rlig ridtur, lunch vid slussen, grillat, jordgubbstĂ„rta, bubbelpool och umgĂ€nge med nĂ€ra och kĂ€ra samt tre apir-vin pĂ„ trappen till strax efter midnatt blev det hĂ€r đŸ„°
 

Liknande trÄdar

SamhÀlle Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 232
Senast: Smoothi
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 923
Senast: Huggorm
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 967
  • LĂ„st
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vaknade till en fantastisk pĂ„skaftonsmorgon hĂ€r hemma i Örebro och möts av statusar och inlĂ€gg i olika facebookgrupper, frĂ„n...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels frĂ„ga
  • Hur Ă€r processen

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp