Så fin han gör sig i det tränsetIdag är ponnyn utlånad till stallkompisen. De skulle ut i skogen och fika mm. Så himla mysigt. Jag mockade och åkte därefter hemåt. Han börjar bli stor lilla prinsen.
Visa bifogad fil 117833
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin han gör sig i det tränsetIdag är ponnyn utlånad till stallkompisen. De skulle ut i skogen och fika mm. Så himla mysigt. Jag mockade och åkte därefter hemåt. Han börjar bli stor lilla prinsen.
Visa bifogad fil 117833
Åh tack! Jag köpte det begagnat på en stor hästloppis. Tog bort nosgrimman pga så mycket hår under hakan till sommaren åker det nog på igen.Så fin han gör sig i det tränset
Är det vanlig engelsk nosgrimma?Åh tack! Jag köpte det begagnat på en stor hästloppis. Tog bort nosgrimman pga så mycket hår under hakan till sommaren åker det nog på igen.
Är det vanlig engelsk nosgrimma?
Vilken snygg färg!Såhär ser han ut när settet är komplett
Gammal bild från oktober 22. Visa bifogad fil 117838
Hvis du kunne tenke deg å kjøpe fra Norge så står denne til salgsAtt hitta en inriden fjordhäst visar sig inte vara lätt! Kollar hästnet 25 gånger om dagen
Har nu börjat höra av mig direkt till stuteri för att fråga om de har någon de planerar att sälja.
Dere som har fjordhester på beite, hvor mye må de trenes for å holde vekten nede mens de står på beite?
Og det er nok til å holde vekten nede?Vi får se om det blir bete för min herre. Just nu har vi eventuellt en som inte kan gå på bete. Men om bete blir av så kommer han att hållas igång 5 av 7 dagar. Å då menar jag att han kanske springer kravlöst i paddock, går promenader, rider två-tre gånger i veckan etc.