Fira jul.... FY sjutton!

Sv: Fira jul.... FY sjutton!

Jag hade aldrig under några omständigheter varit tillsammans med en man som valde sin mamma före mig. DU är hans familj, hans första prioritet. Fattar han inte det kan han dra. Jag håller helt med Silverkedjan.

Sv: Fira jul.... FY sjutton!

Nu har det väl spårat ut lite, om vi åker någonstans vid jul kommer vi i stort sett dö allihopa, så vill jag väl inte riktigt se det.

Mitt problem i stort var att han bestämmer saker över mitt huvud o att han SÅ gärna vill åka till landet för att göra sin mamma och sig själv glad.

Ni får jättegärna fortsätta diskutera men jag har fått de svar jag behöver, tackar o bockar :O) :O)

God Jul Allihopa!

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 493
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt att jag inte skrev på ett tag ifall nån blev orolig eller nåt sånt då. Det var isåfall INTE meningen men orkade inte läsa nånting...
2
Svar
36
· Visningar
3 109
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 207
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd