finaste rasen ni nånsin sett?

Sv: finaste rasen ni nånsin sett?

Min hund som är en strävhårig foxterrier (men enligt mig mycket finare än de andra, då han inte är så kompakt och liten) och älskar jag irländska terriers:love:

*kl*

Clumber spaniel...
merlin.jpg

Det blir min nästa hund... Fast förhoppningsvis först om en 10 år eller så när min vackra Flat har blivit jätte jätte gammal...

*KL*

Korthårig Weimaraner tycker jag är otroligt vackra, Grand Danois är också ståtliga, sedan tycker jag faktiskt att helt kolsvarta Staffar ser jäkligt snygga och maffiga ut ...

*KL*
Saluki tycker jag är såååå snygga. Någon gång ska jag ha en.

KL
Ååh.. Det finns så många:d men några jag gillar är:
Schäfer så klart:love:
Weimaraner, såå coola!
Dom flesta polarhundarna
Karelare
Osv:D

helt klart Amstaff:love:får nästan rysningar när jag ser en:p fast jag har en själv:D

Irländsk Varghund (sandfärgad ska den va!!!)

Dalmatiner (uppvuxen med rasen, så visst är jag partisk)

och sist, men inte minst Bullterrier.

Bild036.jpg

För mig är valet enkelt. Siberian Husky.

Har trånat efter en sådan i minst 15år. O sen förra sommaren har jag en själv =)
Annars så kommer Malamute som god 2:a.

DSC00838%20(Medium).JPG

/Tobbe

Senast ändrad av en moderator:

*KL*

Risenschnauzer (när min lilla dvärgis ska fara till hundhimlen är det nog en sån jag kommer att skaffa )

GD, Rottis, Vinthundar och Parson Jack Russel är de jag tycker är finast :D

Men sen så finns de ju så otroligt många att välja mellan så det är omöjligt att bara tycke en ras är finast :D

kan man säga alla valpar? D¨å tar jag de raserna. Alla hundvalpar :D

Utan tvekan, den vackraste rasen som finns är såklart den engelska cockerspanieln!

400px-EnglishCockerSpaniel_wb.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 486
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!