finaste rasen ni nånsin sett?

E

eddan2000

då vilken är världens finaste ras/blandras engillt er? min är Golden retr./irl.sett. ;) dom ärursöta. vilkenäreran favvoras? ha gäärna bilder!:d

Sv: finaste rasen ni nånsin sett?

Måste väl säga basenji, men man är väl lite miljöskadad av att ha två av dessa små filurer hemma :love:

Hittade en bild på monstrena också, de är inte så här vänliga mot varandra egentligen :angel:

Det får nog bli Akita, men det är bara utseendet som tilltalar mig, så det är ingen ras jag vill ha. :cool:

Jag tycker Borzoi är otroligt vackra:love:

Sen älskar jag det kaxigt snälla utseendet hos en vältrimmad riesen. Settrarna är också väldigt vackra -speciellt Gordon. Måste hålla me MrsScabtree om vargarna också.

Det finns så många vackra hundar:)

Då måste jag säga..
Jack Russell Och Australisk Terrier :love:

Jack Russell Terrier
14111331.jpg

14110867.jpg

Australisk Terrier
DSC01784.jpg

DSC01786.jpg

En pudel med rätt klippning, Australian shepherd, Alaskan malamute

Är ävens var för Rottweiler och gråaktiga schäfrar min rak rygg inte de hemska sluttande ryggarna.

Rhodesian Ridgeback såklart !
Är väl liite partisk oxå med tanke på att jag har två.

Min lilla på bilden

photo

Jag tycker Borzoi är otroligt vackra:love:

Sen älskar jag det kaxigt snälla utseendet hos en vältrimmad riesen. Settrarna är också väldigt vackra -speciellt Gordon. Måste hålla me MrsScabtree om vargarna också.

Det finns så många vackra hundar:)

Dom svarta borzoierna är ju sååå läckra!!!:love:

Schäfern, när den är stor,MÖRK (black and tan färgad) och grov utan räka då är dom som snyggast..

men sen älskar jag Landseern (kan inte förstå varför:angel:) tibetansk mastiff och pyreneisk mastiff.. dom e ju bara :love:

Dogo argentino eller Akita, så oerhört vackra hundar :love:

Shetland sheepdog :love:
(Speciellt min då:angel::love:)
14133234.jpg

Förövrigt tycker jag Schäfer och Rottweiler är urläckra.

För mig är schäfern vackrast. Beror nog mycket på att den liknar vargen som jag vurmar för.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 483
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI