Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir rörd till tårar! Vilket otroligt jobb du har lagt ner. Världen borde ha fler människor som du
Häftigt!!
Helt fantastiskt, vilken skillnad!! Blir så glad att se att det går så bra för er, kommer ihåg hur uppgiven och ledsen du var! Jag tycker dessutom att du inte behöver vara så självkritisk utan tycker du sitter fint och följsamt med stilla händer på din häst, föredömligt om du frågar mig!
Jag tycker du rider bättre än de flesta , kvitto har du ju om inte annat på den resa du visat !
Sen tycker jag verkligen det ÄR som jag skrev , ljuvligt att se denna filmen och hur du lyckats med ngt så extremt motvalls som det är med hästens exteriör och hur den visades på den tidigare filmen . Sist men inte minst och det har jag sagt tidigare hoppas jag du minns , tycker jag du är fantastisk som tog tag i det , omvärderade och fick så bra hjälp , trots att du blev så ansatt över det tidigare upplägget . Inte För att Jag tycker det är ngt konstigt med att reagera som du gjorde för kritiken var rätt hård , och inte för att du på ngt sätt behöver kommentera det öht eller visa ngt öht utan bara för att det du visar är så himla härligt och man blir så glad att få se detta !
Tack för att du delar med dig . All respekt från mig .
Jag var inte med då den gamla filmen var på tapeten, men jag vill ändå gärna säga att jag tycker att ni är jättefina nu. Det ser mjukt och samspelt ut, vilket är extra imponerande med tanke på allt ni har haft emot er. Jag blir verkligen imponerad och rörd över allt arbete du har lagt ner på denna missförstådda häst. Och samtidigt lite deppig över att han har kunna bli behandlad så i sitt tidigare liv. All heder åt dig för att du har gett honom en chans!