***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Sötnos ^^ Den lilla hade bra koll på omgivningen tycker jag -mitt stos föl hade rejsat in i paddockstaketet och hade nu ett snyggt märke under ögat som minne :p

Min springer under staketet. :eek: Måste stängsla mellan mark och lägsta brädan tills ikväll.

Haha, precis min tanke när jag tittade på filmen! Att det dröjer inte länge förrän den ungen är utanför staketet. :D (man såg riktigt hur hon spanade in att det var möjligt att sticka under).

Stort grattis till sötnosen!

Jättefin häst!:love: Kunde inte låta bli utan kikade vidare på dina filmer o det var mycket intressant att få se honom under din tränare med!:banana:

Men huvvaligen :love: Stella verkar ha fullt schå att hålla koll på den lilla sprattelgumman!

Men herreguuud vad söööt! Vilken kaxig liten en! :) Supersöt! Så liten???

Min springer under staketet. :eek: Måste stängsla mellan mark och lägsta brädan tills ikväll.

När jag såg filmen var det första jag tänkte att den där kommer snart under...:D dom brukar det dom där små busfröna:devil: Dyker under som ingenting.
Supersöt:love:

Hahah mammahäst kommer bli helt utbränd, vilken busunge!

Härlig trav, har du tänkt behålla?

Spännande att följa dig och dina hästar, har du någon unghäst nu?

Tack!
Nej vi behåller inga hingstar, bara ston. Hade inte tänkt behålla ngt föl iår, men vårat stoföl från iår, Flora Danica e.Sohn der Sonne - Topaasch - Don Primero är något långt utöver det vanliga, så hon kommer behållas :D.
Just nu har jag Fjärilsviol (Connaisseur - Tip Top) som är 1 år, annars är det storasystern Forsythia (9 år) som gäller.

Men huvvaligen :love: Stella verkar ha fullt schå att hålla koll på den lilla sprattelgumman!

:devil: Hon har fått vad hon förtjänar.

Cut3Leo, Ja hon är väldigt, väldigt liten. Men pigg för två. :D

Jovius, Hon är verkligen en räserbebis. Mycket sprattel i den där ungen. Blir roligt att rida in sen om tre år.

Traceys, Haha, Ja nu har jag stängslat och satt på el i tråden. :devil: Nu måste vi bara stängsla gräshagen de ska ha... Annars lär bebis rymma.

Dressyrteamet, Tack å hennes vägnar!

feel, Jodå hon har fullt upp. Det är bra för gamla tanten att röra på sig lite. :)

Den lilla var nog det sötaste jag nånsin sett! :love: Bedårande!
Stella ser ut att vara en perfekt mamma, hon ser så stolt ut! :love: Mormor är nog stolt hon med ;)

Men åhh tanken har typ aldrig slagit mig att jag skulle köpa ett föl men den här kan ju bli en riktig liten läckerbit :d

Vilken underbar unge! Ni har verkligen en fantastisk stofamilj att avla på! Jättefina hästar! :D

:Traceys, Haha, Ja nu har jag stängslat och satt på el i tråden. :devil: Nu måste vi bara stängsla gräshagen de ska ha... Annars lär bebis rymma.

Ja dom är mycket påhittiga dom små :D har haft några i den storleken och dom blir vansinnigt bra på att ta sej ut om man inte ser till att ha trådar långt ner hela vägen. Dom springer och så duckar blixtsnabbt och är under :devil:

Vilken härlig liten kämpe, jag läste om problemen ni hade i början. Men det tycks inte ha påverkat henne alls :love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Fiorano
·
Fritid Så klart vi behöver en ny tråd för oss Virkning, Stickning, Nålbindning.
35 36 37
Svar
726
· Visningar
48 705
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 350
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama