Filmrelaterade hästnamn i sso

Temmyn

Trådstartare
Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉

Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉
Sauron - EmberLord? Tänker hans glödande öga...
Gollum - Nåt med Frog på slutet? Tänker eftersom han hoppar runt som en groda.

Minns inte alla ändelser o startord... Men utgå från ett specifikt karaktärsdrag så blir det enklare :)

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Edla
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 377
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 985
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10