Filmrelaterade hästnamn i sso

Temmyn

Trådstartare
Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉
 
Jag behöver hjälp med hästnamn i sso. De ska gärna vara relaterade till t.ex filmföremål/karaktärer. Jag tar helst emot förslag relaterade till Sagan om Ringen, The Hobbit och The Hunger Games😊

Tack alla som tar sig tiden att svara😉
Sauron - EmberLord? Tänker hans glödande öga...
Gollum - Nåt med Frog på slutet? Tänker eftersom han hoppar runt som en groda.

Minns inte alla ändelser o startord... Men utgå från ett specifikt karaktärsdrag så blir det enklare :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 403
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 572
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 619
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 191
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp