M

Matiz

Min vovve har ett annorlunda sätt att hantera maten på..



Nån annan hund som gör liknande?

:D
 
Sv: Film!

Min gör inte riktigt så. Men hon fyller munnen med mat, sen springer hon till sin koja eller upp i våran säng, spottar ut kulorna och tuggar i sig en och en i godan ro - innan hon springer för att hämta nästa matlass. :rofl:
Detta är dock bara när hon får torrfoder. När hon får klass äter hon ur matskålen för det är svårare att få med sig. ;)
 
Sv: Film!

Vet en katt som gör precis likadant faktiskt, men de är ju iof en katt.
 
Sv: Film!

:D just så gjorde även gam-tanten Kira.
En munfull mat, fram till hennes sovplats, spottade upp maten, åt en kula i taget, tillbaka till matskålen osv tills maten var slut:love:
 
Sv: Film!

Men va söt :love:
Jag hade en katt som åt så och en hund som brukar bära iväg hela skålen med mat ( inte stora tunga i plåt utan lätta i plast)
 
Sv: Film!

Hihi lille Spike är ju bara för söt:love:
Han kanske tror att han är en katt med tanke på att han umgås endel med katterna :p Fast han är ju ändå väldigt mkt hund när han umgås med hundarna.. Go är han hursomhelst:D
 
Sv: Film!

Oh jag har oxå en sån spindel i naveln som du har på din avatar :D
 
Sv: Film!

Hihi ja jag vet inte vad han är mest lik... Hund eller katt.. Inget av dem egentligen.. Kanske mest apa för det spelar han ju ;)
 
Sv: Film!

Hihi, ja, han kanske är som min buse, en blandning mellan apa, katt & känguru, sen lite hund också;)
 
Sv: Film!

Åh vad sött:D


Här vräker båda hundarna i sig allt på plats, inget knussel liksom:p

När Lowa var liten såg hon lite skoj ut när hon åt, hon gled bakåt på golvet hela tiden, det var nog för halt för hennes små tassar, så hon åkte liksom *wiiie* bakåt sakta och fick trippa fram igen:D
Srn tog hon typ två pluttar i taget, snurrade runt ett varv, tog två till, trampade omkring lite, ja, jag trodde hon ksulle bli en riktigt kräsen hund ett tag:angel:

Men nu står hon stadigt och äter utan pjåsk som en stor flicka:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 668
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 114
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 629
Senast: fixi
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 431
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp